Thursday, February 16, 2012

Sepetang Di FULL HOUSE Time Square Penang


Kali nie jom kita singgah sebentar di lokasi Makan yang semakin popular... Rumah Penuh..hahhahaha bukan lah its
FULLHOUSE...apakah bodoh ayat aku nie..ahahhaha

Kat mana lokasi nya??/
Kalau anda yang rerajin dok berjalan kat Penang nie..Terutama sekali yang rajin nak berjalan kat Time Square...Haaa...kat situlah dia berada///kalau tepi jalan dah nampak dah perkataan FULLHOUSE tue...



Menu is more to western....Simple dan sangat sedap...try la..baru tahu....

Ini saya ambik Manggo Ice Blended : RM 7.90 jer




Ini pulak makan saya...nama dah lupa lah...tapi harganya RM16.90 sepinggan....






So pada mereka yang nak feeling-feeling korea..makanlah.....dna rasai kekoreaan anda..hehehe over aku nie...Tapi just to inform this restaurant sebenarnya HALAL okay..sebab ada orang mengatakan yang tempat nie tak halal..Kalau dia tak halal.Macam mana boleh masuk dalam rancangan NONA di TV3?? Siap Farah Fauzana yang memakannya lagi....


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels