Thursday, January 19, 2012

Wedding Preparation Update

Alhamdulillah dah tinggal lagi 8 bulan sahaja lagi saya akan melansungkan majlis perkahwinan saya dengan insan yang saya sayang...Dan alhamdulillah juga semuanya berjalan dengan lancar sekarang ini.


PLACE FOR RESEPTION 
Sekarang nie tempat untuk majlis resepsi akan diadakan itu masih lagi tunggu kelulusan daripada pihak pengurusan. Sekarang nie memang akan ada perubahan lokasi majlis. hopefully semua akan okay

PLACE FOR NIKAH CEREMONY
Masih lagi dalam perbincangan bersama pihak keluarga untuk menentukan majlis nikah akan dibuat dimana. Sekarang nie klu buat kat masjid. Bukan semua boleh masuk dalam masjid. Tapi hanya buat dikawasan balkony masjid. Macam tak real kan. Baik buat dirumah.Memandangkan saya adalah anak yang terakhir utk family saya...pas nie tunggu anak-anak buat pulak yang nak kawin..issshhh lambat lagi....Apapun once dah confirm semuanya akan berjalan dengan lancar..insyaallah.

TEMA MAJLIS
Seperti yang semua sedia maklum...tema majlis perkahwinan merupakan faktor yang paling penting dalam sesebuah majlis. Klu tak ada tema , susahlah kita nak planing event tue supaya semuanya berjalan dengan mudah. Tema untuk Majlis saya telah pun di pilih atas persetujuan diri saya sendiri dan saya yang pilih keputusan itu. En.Tunang tiada bantahan dia pun sukakan tema tersebut. apakah tema majlis itu?? Tunggu pada artical wedding saya dalam 3 bulan sebelum majlis beraksi..insyaallah..

SPONSER
Kalau cakap bab sponser nie, memang syok ja dengaar.....tapi siapakah yang akan mengsponserkan majlis saya nanti????masih lagi tak dapat dipastikan lagi kot...ehhehehe


welll masih lagi ada yang pending...so planing is important :).....walaupun ada yang ckap awla lagi nak planing...tapi sebenarnya agak kelewatan dah. Lagipun saya ini buka kedai pengantin.So kenalah buat segera. Sebab nanti saya sibuk utk wedding orang lain sehingga JUN. pas tue baru free....nebes juga nie...


Bride to be,
Sue


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels