Wednesday, January 4, 2012

Persiapan Bermula sekarang....


Dear 2012..

Welcome 2012...dah lama saya menanti anda....Tiba juga akhirnya...kwang kwang....Tahun 2012 merupakan tahun yang bisa menjadi saksi banyak kejadian dan banyak peristiwa yang bakal dihadapi. Terutamanya saya....
Hari nie 4th Januari 2012...Ha sat ja sah masuk Januari 2012. Bulan depan dah Feb 2012..So kena mulakan  persiapan majlis perkahwinan saya...
Hanya tinggal 8 bulan 11 hari
Insyaallah semuanya akan berjalan seperti yang telah diaturkan ....Nak kena berbincang dengan owner lokasi majlis....berbincang juga tentang design dan tema majlis...Kalau kat orang lain, sya buat yang terbaik..Semestinya kali ini , saya inginkan sesuatu yang lain dari yang lain. Janjikan yang terbaik antara yang terbaik yang pernah saya buat. Insyaallah..Mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar...Takut pulak nanti my big day jadi hambar macam majlis pertunangan saya yang tidak dirancang dengan seeloknya...Sedih sangat...
Kalau sepanjang tahun yang lalu, saya sibuk mengendalikan majlis orang..Kali nie..tahun nie giliran saya untuk kendalikan majlis saya sendiri....nebes pun ada jugak. 
apapun jangan lupa untuk follow belog saya okay.....banyak yang akan dikongsikan bersama...Yang pastinya majlis saya akan disponser oleh :

THE HOUSE OF RED GINCU..
keelesssss....

Dan siapakah yang akan menjadi orang kuat a.k.a tulang belakang majlis saya??? tunggu saya akan maklumkan pada anda semua...tak sabar jugak nie...
So tunggu apa lagi...persiapan bermula sekarang..tetttttttttttttttttttttt




Bride To Be,
Sue



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels