Friday, December 9, 2011

Duit bikin susah atau senang???


Duittttttttttttttttttttttttt.....

bila cakap ja pasai duit nie...boleh bagi orang tension ooo......kalau orang tue kaya raya takpa..tak ada masalah..tapi klu orang tue banyak duit....nak apa semua dapat.....So tak payah la cakap banyak!!!! Just ingat jer kedudukan kewangan anda macam mana..

Tension bila kes duit ini melibatkan persekitaran sekeliling kita...bila kita senang orang semua mai duduk dekat.....tapi bila kita tak dak duit ninjia....semua dok mai mengutuk dan lari semua tak mau kawan...apa kes????



Bukan kisah nak ambil tau ka tak..tapi tak payahlah sampai nak menyampaikan kat orang yang kita nie tak bayar tue bayar nie...Then dari situ habih semua orang tau kedudukan duit kita.Apa kes??? patut ka buat macam tue??

Kedudukan duit tue HAK peribadi orang.So tak perlulah kita nak habak kat orang lain yang SAYA TAK BAYAR DUIT INSURAN!!!!
Anda tahu kenapa saya tak dapat byr??
Anda tahu kenapa saya tak ada duit nak bayar??
Anda tahu kenapa??

Kalau tak tahu..plz la tanya dulu okay......Bukan nak marah tapi sangat tak puas hati dengan apa yang berlaku.....
Saya alert dengan penggunaan duit saya....Takkan nak cerita duit saya bayar apa??? PERLUKAH?

Memang ada bagusnya anda ambil berat tapi sometime anda perlu tahu benda itu patut anda hebohkan atau tak perlu...Bila anda buat macam tue boleh bagi orang GADUH OOOO....

okaylah saya tak mau cakap banyak..nanti lain pulak jadinya.....
lagipun saya nie bukan orang banyak duit...

SAYA BUKAN ORANG KAYA...macam minah nie tidok dalam duit
  

SAYA BUKAN ANAK DATO...
SAYA BUKAN ANAK JUTAWAN
SAYA BUKAN ANAK ORANG BERADA

Saya bukan orang yang boleh elak daripada perkara yang tak diingini.....saya hanya orang biasa.




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels