Sunday, November 27, 2011

6 bulan sudah...rindu...

Pejam celik...pejam celik dah nak masuk 6 bulan aku berada di jabatan baru iaitu JABATAN KIMIA PULAU PINANG sebagai pegawai khidmat pelanggan juga..

Sangat pulak merindui jabatan yang lama iaitu ILP Perai....Tapi nak buat macam mana...semua ada perbezaan yang tersendiri... Enjoy itu tetap ada...

Tapi yang paling aku rindui ialah tempat aku sendiri...memang best....semua ada...complete okay....tapi sekarang nie agak tertekan jugaklah..
waaaaa....cam nak pie balik ILP...hehehhehe

OKaylah jom sambil-sambil tue kita berpusing-pusing jelajah gambar kaunter lama di ILP Perai.



Inilah kaunter saya....kecil molek jer tempat nie...cun cun utk saya


Ini pulak mini whiteboard yang aku kena jaga jika sesiapa nak pakai bilik mesyuarat...ermm penting juga aku nie kan...


Ha....yang ini pulak telefon set yang baru okay..klu dulu pakai yang lama....tapi sejak pindah bangunan baru..memang semua baru okay..kelessss...memang besaq...ada lebih 50 extension kena jaga....tapi sangat senang....


Sangat rindukan staff kat sana juga....tapi rezeki saya berada di jabatan baru..kat sini pun apa kurangnya..ada yang best dan ada juga yang tidak...
ia lebih praktikal disini dan lebih berdisiplin okay.....

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels