Friday, October 21, 2011

Jangan Sakiti Hati Saya!!!



Saya ada hati dan perasaan...
Saya punya hati untuk diberikan pada insan yang boleh menghargainya...
Saya punya hati untuk dijaga rapi..
Saya punya hati untuk menjaga hati orang lain...
Saya punya hati yang diberikan oleh-NYa secantik seperti ciptaannya..
Saya punya hati dan tolong jangan cuba sakitinya.

KENAPA???

Sebab saya tak suka sakitkan hati orang...
sebab saya tahu kalau hati kita sakit bagaimana rasanya...
Sebab saya tahu hati yang disakiti tue sangat susah untuk diubati..

saya bukan seorang yang PERFECT dalam segalanya...
saya bukan sehebat yang ada fikirkan saya hebat...
Saya bukan seorang yang sentiasa berikan keajaiban pada diri anda

SAya adalah saya..
saya punyai hati
Dan saya punya perasaan yang perlu anda juga mengerti dan jagainya...
Kerna..
sesungguhnya jika hati saya sakit....
maka cukup susah untuk diubati

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels