Thursday, September 10, 2015

3rd Anniversary Celebration Contest


Assalammualaikum & hello comey :)

Terima kasih sebab sudi lagi dok follow blog saya yang biasa-biasa nie...Alhamdulillah sekarang nie dah lebih 5 tahun tertulis dan terhasilnya blog saya. Sebelum nie banyak yang kena SPAM. so bertukar tukar url. Tapi alhamdulillah yang ini masih stable. Okaylah entry kali nie mungkin menyeronokkan anda yang membaca atau yang follow blog saya , mungkin ada yang rasa teruja bila baca entry kali nie.

Baiklah saya nak buat sedikit pengumuman pada uolls semua dimana saya akan adakan beberapa contest untuk anda pembaca blog saya , follower instagram saya dan juga geng geng di facebook.


  • GIVEAWAY CONTEST
  • REPOST CONTEST
  • TAG & WIN
  • SPECIAL PROMOTION 

Macam menarik kan... semua contest nie akan bermula pada 12September 2015 sehingga 30th September 2015.

Jangan lepaskan peluang untuk memenangi hadiah menarik dari saya...
sebarkan berita gumbira ini!!!!
bagitau kawan kawan anda!!!






Love,
Madam Surianie





No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels